| Motorizovaný pluh Excelsior |
| 1908 Katalog k první mezinárodní výstavě automobilů v Moskvě |
| Laurin a Klement, tovární sklad náklaďáků v Moskvě |
| 1911 Petrohradská filiálka |
| 1914 Osobní automobil L&K s šoupátkovým motorem Knight |
| Podrobný popis chassis L & K s motory 13/40 a 18/50 |
| Těžký nákladák typu HL a DL, s návěsem |
| Městská dodávka G 12/14 a F 16/20 |
| Autobus typ MA 16,18,20 s 30 a 32 HP |
| Katalog nabídky L & K (přední strana) |
| Náklaďáky typ HA 120 a 150 s 20 a 22 HP |
| Náklaďáček typ F 14 / 16 4 válcový motor |
| Typ 14 / 16 pasažírský vůz 4 válcový motor |
| Cestovní 4-válcový typ E 24 / 28 |
| 1909 Rekordní vůz L a K 16 / 20 43 sekund na jednu verstu |
| Výkres dvoumístného, dvouválcového typu A a B |
| České automobily L a K Reportáž dopisovatele "Neues Wiener Tagblatt" |
| 1913 České automobily v Balkánské válce |
| Jedinečná značka pro sportovce je Laurin & Klement |
| Cenu Prince Henrika vyhrál na L & K 16 / 20 Rakušan hrabě Kolowrat a porazil 101 konkurentů |
| Reklama na rakouský automobilistický magazín vycházející též v ruštině |